Helg!

YES! Äntligen helg...den här veckan har faktiskt gått rätt fort och det är ju bra. Nästa vecka ska jag bara jobba måndag till onsdag. Torsdag är det ju röddag så då ska jag åka hem till mamma. Jag ska vara ledig på fredag så jag stannar till söndag. Krister kanske också ska åka hem, men han har inte bestämt sig än.

Det här fick jag av syrran igår..."Hungrig katt"...såååå gullig, uppför sig ungefär som Snuttis (våran äldsta katt) på morgonen. Ni måste bara titta på den!

Nu ska Krister och jag ner i källarn och försöka få lite ordning...



Kommentarer
svärmor

Hej. Vi har en svart/vit lillsudd här hos oss. 25/4 kom det lilla livet till oss. Söt som socker är den. Blir du sugen. Hoppas vi får ses till helgen. Ha det bra. Hälsa.

2008-04-27 @ 09:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback