Bror och mat

Ja då var provlagningen av mammas recept som jag skrev om igår genomförd. Brorsan tyckte det var gott...surprise! Han gillar ju allt. Jag tyckte det var helt ok så jag ska mejla mamma senare och ge lite konstruktiv kritik.

Lägenheten ser hemsk ut just nu. Dammigt, grusigt och fullt med kartonger överallt. Sambon ska dammsuga imorgon så då blir det ju lite bättre iaf. Jag har sovmorgon imorgon, börjar inte förrän 12 och jobbar till 20. Ska nog ta och packa ner alla våra CD-skivor i en kartong då när jag ändå inte har något annat för mig. Det är ju bra om man får lite gjort :-)

Nästa vecka är det 1 maj och jag hade tänkt åka hem till Mo och hälsa på mamma. Mamma har tjatat länge på mig nu att jag ska komma hem och titta på de söta kattungarna som dom har. Blir ju perfekt att åka på torsdag för då måste jag bara ta ledigt en enda dag (fredag) och så stannar jag till söndag. Ska självklart hälsa på mormor också. Det är alltid kul att sitta och prata med henne över ett glas saft och lite kakor. Hon har så mycket intressanta minnen från sitt liv som är så kul att lyssna på.

Nu ska jag sova. Har varit ovanligt trött idag. Jag spenderade mestadelen av dagen åt att gäspa...nej jag skojar inte...jag har gäspat jättemycket idag, nästan så att jag har lite ont i käkarna. Hoppas jag kan sova ut lite imorgonbitti då så jag blir lite piggare.

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback