Bloggtorka

Jag har verkligen ingen motivation att blogga. Sist vi var till barnmorskan så visade det sig att mitt blodvärde var lågt...vilket förklarar min trötthet. Så nu äter jag järntabletter dagligen men tröttheten har inte gett med sig än. Vi är i vecka 31 nu och jag känner mig enorm och otymplig och har svårt att orka med dagarna.
 
Barnen busar runt som vanligt och jag gör mitt bästa för att hänga med. Det är väldigt skönt att maken är föräldraledig två dagar i vecka så jag får avlastning. Nu hoppas jag bara att jag får bukt med mitt blodvärde så jag får lite mer energi.
 
 



Kommentarer
Robert

Kom igen Monita !!
Ibland får vi vår del av livets citroner,
ibland så kommer det mycket, mycket mer än
vad vi gjort oss förtjänta av.
Ingen är på topp jämnt, och när kroppen bråkar.
Ja då är det ofta mera vila som är nödvändigt.
Niferex ??

Kram till er, snart är du tillbaka igen !

2013-10-28 @ 11:36:13
Krister

4 dagar i veckan är jag föräldraledig : )

Svar: Ja med lördag och söndag är du ju ledig ändå så det räknas inte...
Monita

2013-10-28 @ 14:03:33
Hanna M

Oj vad fort det gått! Förstår att du är trött, 2 barn att fixa och en tredje i magen!!

Mum

Du får komma ner till mig, utan barn, så ska jag bädda ner dig och pyssla om dig. Så kan Krister vara barnledig utan dig i fyra dagar.

2013-10-29 @ 12:53:47
Jibbe

Ta en paus ifrån bloggandet tills du orkar och kommer på något att skriva om. Ta hand om dig! :)

2013-10-29 @ 19:06:51 | http://halsocoachen.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback