Myyyys!!!

Sitter här med en liten bebis i magen som sparkar på så det heter duga. Jag kunde till och med känna det utifrån(!). Jag är i vecka 19 nu så det verkar vara en stark en där inne om hen redan kan sparka så hårt. :-D
 
Imorgon firar jag och maken 2-årig bröllopsdag, på tisdag fyller äldsta dottern 4 år med allt vad det innebär med kalas och sånt. Nästa vecka är även makens sista semestervecka. :-(
 
Vi har i alla fall haft kanonväder i några dagar nu vilket var välbehövligt efter den här kyliga sommaren. Mamma och hennes man har varit här i helgen så barnen har haft många att leka med.
 
Nu ska jag försöka få barnen att vara tysta i sina sängar så att dom kan somna och sen ska jag bara mysa i soffan (är gräsänka ikväll).
 
Ha dé!
 
 



Kommentarer
Mum

Åhh, nu kommer abstinensen igen....

Svar: Skit i jobbet och kom upp! :-)
Monita

2013-07-29 @ 13:17:10
Mum

Vad söt du är....Jag sa ju Vilde Vidar.....

2013-07-31 @ 16:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback