Söndag igen

Huga vad helgerna går fort, redan söndag. :-(

Idag ska jag städa lite hade jag tänkt. Jag storstädade i Selinas rum i fredags och det blev så fint, bara fönstret kvar där nu, men det tar jag när det blir varmare ute. Idag ska jag ge mig på vårt sovrum, var jättelängesen det dammades där så det behövs verkligen.

Igår såg vi på Melodifestivalen, som sig bör. Tyckte att Lisa Miskovsky och Dynazty skulle gå vidare. Fick ett rätt och håller tummarna för att Dynazty tar sig vidare från andra chansen.

Bjuder på några bilder som lite söndagsgodis. :-D

 




Kommentarer
Tant Faster

Vilka underbara bilder! :D

Vida passar verkligen i bodyn som hon fick av mig :)

2012-03-04 @ 22:42:40
Mum

Är det ett hjärtformat smultronmärke hon har i pannan?

2012-03-05 @ 11:38:49
Monita

Ja Tant faster, hon är en riktig "sötnos" i den. ;)



Mum: Ja i den här vinkeln ser det faktiskt ut att vara hjärtformat.

2012-03-05 @ 13:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback