Siktar högt!

Jag har högtflygande planer för helgen. Vi har lyckats äta upp alla lussebullar INNAN lucia så det måste bakas mer. Knäck ska kokas och matbröd ska bakas. För att få plats med brödet i frysen måste jag nog ta mig i kragen och göra lingondricka av dom två stora påsarna med lingon jag har i frysen. Lite städning står även det på schemat, om en vecka kommer ju syrran med familj så det måste ju vara någorlunda rent här. :-)
 
Tro hur mycket jag kommer hinna/orka med? Blir spännande att se.
 
Intagande av frukost pågår, Selina är på förskolan och Vida sover. Jag har drogat mig med alvedon för att kunna röra mig, har fått grymt ont under i höger skuldra. Nåt drog till där när jag hostade som värst för några dagar sen, sen har det successivt blitt bättre, men imorse drog det till ordentligt ingen när jag skulle snyta mig så nu gör det ondare än nånsin. :-( Jag får väl ge det några dagar och om det inte blir bättre får jag besöka farbror doktorn.
 
Nu...åter till stickningen.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback