Hmmm...

...vad ska man hitta på idag då...

Det blev ingen dammsugning igår, dottern var kinkig när hon vaknade, så jag måste väl göra det idag. Sen funderar jag på att ta itu med köket. Skulle behöva torka ur alla skåp och städa skafferiet och kylskåpet, ugnen skulle inte må dåligt av att rengöras heller...och fläkten...mycket att göra, får se hur mycket jag hinner.

Vi kommer att få en inneboende på obestämd framtid på lördag...spännande. Imorgon ska jag sätta igång med att flytta Selinas grejer till vårt rum och fixa iordning hennes rum så han kan bo där. Det är typ två möbler som behöver flyttas så det är inte överdrivet mycket jobb direkt. :)

Nu ska jag sätta igång med köket, tror jag börjar med ugnen och skafferiet.

Höres!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback