Hemma igen!

Igår kväll strax för nio kom vi hemstapplande. Jag var rejält trött, det är jobbigt att hälsa på släkten. Men jag kan inte klaga ett dugg på Selina, hon sov på bussen dit och på bussen hem...hela tiden...gud vilken snäll unge vi har. :-D

Vi han med att träffa Kristers mamma, pappa, syster och bror samt hans farmor och hennes karl, min mamma och hennes man, min bror och hans tjej, mormor samt min moster och hennes man. Puh! Många blir det...men vi hade jättekul och det är ju bra att Selina får träffa alla och att dom får träffa henne. Men det är synd att vi missade min pappa och hans fru samt min syster och hennes kille. Men det blir ju fler tillfällen.

Jag ska lägga in lite bilder från resan men det skjuter jag upp till imorgon.

Sambon slutar jobbet snart...yay! Ikväll ska jag till frissan och klippa mig så han ska vara hemma med Selina medan jag gör det. Jag ska passa på att handla också när jag ändå är på språng och inte har barnet med mig. :-)

Nej nu ska jag fundera ut vad vi ska äta i veckan så jag vet vad jag ska handla.



Kommentarer
Faster Malin

Grattis Selina på 2 månaders dagen! :D :D Puss och kram till er alla

2009-09-30 @ 16:55:19
Bettan & Pelle

Synd tyckte vi också att det inte blev möjligt. Som du vet var vi ju på Ingemars 50-årskalas. Bilder på facebook och bloggen. Vi får se till helgen när det bär av norrut igen. Vi hörs om det.

Tiden går redan 2 månader, grattis



Blogg: http://pellebettan-livslycka.blogspot.com/

2009-09-30 @ 18:25:37 | http://www.livslycka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback