Bilder från helgen

Nu har jag äntligen fått tid till att fixa lite bilder från helgen. (Selina sitter så sött i babysittern just nu) :-) Ni får ursäkta den dåliga kvalitén på vissa av bilderna, dom är tagna med en mobilkamera.

I torsdags kom vi till Selinas farmor. Tyvärr har jag inga bilder därifrån förutom den här på Selina...vet inte varför vi inte tog några bilder...här sover hon iaf i farbror Anders säng.

Sen på fredan åkte vi till Selinas farfar där hon även fick träffa sin gammelfarmor och vi passade på att ta det här kortet på fyra generationer.

Det här kortet är på Kristers pappas katt. Han är så ful att han är söt. ;-)

Hemma hos min mamma så tog vi självklart en svamptur. Selina fick åka i sin bärsele och hon sov hela tiden. Här kommer lite bilder...

Svampen är rödgul trumpetsvamp och vi hittade massor! Katten är mammas katt Mirre. Han följde med oss hela tiden i skogen. Här har han stannat för en vätskepaus vid en liten bäck. Den fina utsikten ser man på vägen upp på berget ovanför mammas hus.

Så här söt är man när man är påbyltad och sitter i sin bilbarnstol.

Mamma hade en liten kattunge hemma som snart ska flytta till min moster. Här leker hon i Selinas blöjpaket. :-D

Och slutligen, här är Selina med sin mormor och sin gammelmormor.

Puh...många bilder blir det...



Kommentarer
BondeN

Selina ser ut som en stjärna när hon har den där overallen på sig ;) Nu får du skälla på Krister från mig:P Han har inte skickat bilden/ Bilderna på mig och Selina som han hade sagt att han skulle göra igår XD Ha de bra syns snart hoppas jag:P Hälsa broder

Faster Malin

Åh så söta bilder! :D Hälsa pappa Krister att han får komma in på msn så jag kan skicka bilder på er och Selina. Tog ju ett par bilder då ni va här,så du kan lägga ut sen på din hemsida ;)

Ha de så bra :) Stora kramar

2009-10-06 @ 01:04:48
BondeN

Ser att ni har skaffat blöjkatt nu åxå XD Bra bilder du/ni lagt in;) Ha de bra hälsa med dig

2009-10-07 @ 00:09:24 | http://N/A

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback