Böngroddsinfo mm

Igår var jag 28 veckor gången så jag är nu i 29:e veckan. Det här händer i magen den här veckan:

Babycenter 28 veckor

Igår gick jag omkring och ojjade mig över att jag inte har några kläder som passar, men när jag idag gick igenom garderoben visade det sig att jag visst har en massa kläder som passar. Det är bra för då slipper jag lägga dyra pengar på mammakläder. :-) Men jag ska åtminstone köpa ett par mammaleggings för jag kan definitivt inte ha några av mina vanliga.

Imorgon är det Kulturnatta här i Umeå. Vi ska väl in en sväng, men vet inte om det blir på dan eller kvällen. Måste kolla igenom programmet först. Jag hoppas det inte kommer att regna iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback