Vecka 33

Jag har faktiskt tagit ett kort på mig själv...lite knepigt med självutlösaren...men det blev väl hyfsat. Får be sambon ta mer bilder på mig, i stort sett har vi bara bilderna på magen utan kläder, inga vanliga bilder. :-)

Jag är nu 33 veckor gången och det här händer i magen den här veckan:

Babycenter 33 veckor

Sitter just nu och äter jordgubbar...mmm...

Har tidigare idag varit på affärn och inhandlat en ampel till balkongen samt en massa kryddörter som jag har satt i en stor kruka, så nu har jag en helt egen örtagård. :-)

Skulle egentligen gå på Jysk också och köpa dynor till stolarna, men jag hade för mycket att bära så jag får ta det imorgon istället.

Jag var ut en sväng med Lurre också. Allt gick bra tills det kom en hemsk gräsklippare och han nästan fick spel. Då gick vi in och han låg och flåsade på golvet ett tag efteråt...stackarn...

Sambon har stängning ikväll och sen brännbollsträning så jag får äta middag ensam. :-( Lite trist, men han får gottgöra det senare. ;-)



Kommentarer
Malin

Åh så mysig mage :D Du/ni få börja prata med lillpigan nu,då den i vecka 34 ha ett fullt utvecklad hörsel ;)

2009-06-26 @ 13:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback