Ny vecka

Ja då var det en ny vecka igen då. Har haft en trevlig 3-dagars helg med sambon. Vi har mest suttit inne och spelat spel eftersom det har varit lite ostadigt och kallt väder. Men vi gick faktiskt runt nästan hela elljusspåret i fredags och i lördags tog vi en lite mindre promenad.

Igår delade jag ut reklam, det börjar kännas att jag är i åttonde månaden nu. Ska mejla in till kontoret idag och säga att jag slutar om två veckor. Det blir lagom eftersom det är uppehåll i utdelningen vecka 28. Då har dom tre veckor på sig att hitta en ersättare för mig. Det ska bli skönt att bara få vila sig den sista månaden.

Den här veckan händer det inte så himla mycket. Löning på torsdag och fredag så det kanske blir lyxmat till helgen. :-D Annars så är det väl bara sambons brännbollsturnering på lördag som är inplanerad. Det ser ut som att det kommer bli härligt sommarväder då iaf så jag ska nog följa med redan från morgonen. Kanske ska fixa en mumsig kycklingsallad till lunch som man kan ta med sig. Man blir ju hungrig av att spela brännboll (även om man som mig bara tittar på). ;-)

Nu ska jag lägga in några receptbilder under receptdelen så dom inte bara ligger och skräpar i kameran.

Ha en trevlig dag allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback