Jag tror...

att värmen börjar komma nu...håller tummarna iaf, skulle vara skönt med lite riktig sommar.

Har precis avslutat min frukost, lite tråkig blev den för både mjölk och ost är slut...måste på affärn senare idag.

Idag ska jag även dammsuga och städa toan. Kanske sy en gardin till sovrummet också om jag orkar. Fönstertvätt i kök och sovrum skulle också behöva utföras, men vi får väl se...jag behöver ju inte göra allt idag.

Just nu är jag såååå less på att vara gravid. Det känns som om jag har varit gravid i en evighet nu och jag vill ha tillbaka min platta mage, det ser ju ut som att jag har svalt en basketboll och magen är hela tiden i vägen. Är redo för bebis nu...men det är ju för tidigt än, åtminstone fem veckor till bör den stanna där inne för att inte vara för tidigt född. Men med min tur så lär den säkert bestämma sig för att inte komma ut förrän 2 veckor efter beräknat födelsedatum, i så fall har jag lite över 9 veckor kvar! :-(

Nej, dags att göra något...kan ju inte sitta här hela dan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback