In till stan...

Idag ska jag in till stan. Ska till optikern på min årliga kontroll och sen ska jag gå på bokrean och se om jag hittar några trevliga kokböcker. Jag fyndar alltid kokböcker på rean, dom kan ju vara ganska dyra i vanliga fall.

Sen när jag kommer hem ska jag plugga. Har en uppgift som ska in idag på marknadsföringskursen. Vi ska utveckla (i teorin) en vara eller tjänst till den målgrupp vi preciserade i förra uppgiften. Ska bli kul tycker jag...jag är ju mycket bättre på teori än praktik :-P

Skulle behöva dammsuga också men det skjuter jag upp till imorgon. Det ser förjävligt ut här rentutsagt...dammråttor stora som katter :-P

Nu ska jag äta frukost och skriva en matsedel för den här månaden. Det är en av mina mer brillianta idéer...inget tjafs om vad vi ska äta utan allt står redan på ett papper. Dessutom är det ekonomiskt att storhandla i början av månaden allt som behövs, sen komplettera varje måndag med färskvaror. Dessutom är det lättare att äta nyttigt och varierat när man får en helhetsblick över månadens maträtter.

Förresten...ni har nog sett den här redan på tv men han är ju för söt! :-D Njuta av den underbara texten :-P

Björn Gustafssons sång till Carina Berg



Kommentarer
Sofie

hoppas bara att du kan se skillnad på Lurre och dammtussarna ;)

2008-03-04 @ 18:56:56 | http://web.comhem.se/~u76742643/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback