Hungrig...

Vill ha mat! Men jag måste ju laga den först...det är dagar som denna man önskar att man hade en privat kock. Ska göra tonfisksås och spaghetti...mums!

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen, jag ska försöka få tag i en praktikplats så jag kan få lite av den där högt eftertraktade erfarenheten. Ska se om jag kan få vara nere på biblioteket här på andra sidan gatan...nära och bra.

Jag har även varit på universitetsbibblan och lånat en massa böcker om företagsekonomi...ny delkurs nu om den mer praktiska sidan av bokföring och sånt.

Nej måste laga mat nu innan jag dör!

Ha det!



Kommentarer
Sofie

Men syrran! Du glömde ju att söka jobb hit ner.... fy skäms!

Jag håller på att göra semlor nu.. mums mums. bara ca 45 minuter kver tills vi kan äta dem.. mmmmmmmmmmm

2008-04-03 @ 17:43:46 | http://web.comhem.se/~u76742643/
LINA

jo jag testade det en gång, men jag kommer inte ha orken till att sticka och förga hos frisören hela tiden! :D

2008-04-06 @ 20:16:37 | http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback