Tro det eller ej...

...vi har blivit med diskmaskin! Mamma och hennes man var här i helgen vilket resulterade i ett spontanköp av en diskmaskin. :-) Jag har inte riktigt vant mig vid tanken att inte behöva diska för hand än.
 
Selina har åkt på ögoninflammation och har haft feber hela eftermiddan. Hoppas hon mår bättre imorgon stackarn...och att inte den lilla blir smittad. :-(
 
Jag har precis sett klar på Morden i Midsommer så nu ska jag krypa till kojs och hålla tummarna för att Selinas sömn inte påverkas negativt av att hon är sjuk.
 
 



Kommentarer
Hanna M

Kan säga att diskmaskin var bland våra bästa investeringar, förut grälade vi betydligt mer tills vi skaffade diskmaskin, diskbråk var alltså en stor andel av våra gräl ;)Var oftast jag som var trött på att se en full diskho jämt (makens jobb att diska, mitt att laga mat, så hade vi uppdelat förut). Nu är det mer harmoni och vi delar upp allt mer jämlikt. ;)

Svar: Här är det jag som både lagar mat och diskar...trots det var det maken som ville ha diskmaskin. Han ville väl komma undan den där enda disken han brukar ta hand om per vecka. ;-P
Monita


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback