Skoinköp

Igår var jag och Selina in till stan och inhandlade skor till henne. Vi åkte buss, vilket hon tyckte var jättekul. Hon brukar ju sitta i fönstret hemma och titta på bussarna när dom far förbi. :)

Vi var på Skopunkten och hittade jättefina skor och stövlar. 229 spänn sammanlagt, grymt billigt. Dessutom var det mormor som betalade, tack snälla...du är en jättesnäll mormor! :D

Selina fick ta på sig sina nya skor när vi hade betalat dom, hon var jättestolt, gick och pekade på dom hela tiden och sa "tiittaa". :)

 

Sen köpte vi varsin varmkorv och delade på en festis. Efter det gick vi lite mer i affärer och tittade efter nåt till mig, typ ett par short eller nåt...men hittade inget som passade. Jag provade ett par shorts på H&M, 36 var för smått och 38 var för stort...typiskt! Det borde finnas storlek 37 på kläder.

 

Om en halvtimme ungefär ska jag bege mig och hämta Selina på dagis. Under tiden jag väntar på det ska jag göra pizzasallad och sätta en deg.

 




Kommentarer
Mum

Väldigt söta.

2011-05-04 @ 11:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback