Pyssliga dagar

I måndags var Selina och jag ute på en en och en halv timme lång promenad och samlade in lite påskris. Vi pyntade det så här fint sen när mannen kom hem. :)

Jag har sytt en dyna till bänken ute i farstun.

 

Igår blev jag färdig med Selinas nya gardin. Passade på att tvätta fönstret också, det är nu det enda fönstret i lägenheten jag inte måste skämmas för. :p

 

Igår fick vi hem paketet från LaRedoute. Min klänning var precis så fin som jag trodde att den skulle vara, den kommer användas flitigt i sommar. :D Selina fick även hon ett tillskott till sommargarderoben, det saknas nu bara några klänningar så har hon det mesta hon behöver.

 

 




Kommentarer
Linda

Påskkriset var fin pyntat:). Vi har inte varit ute och plockat än men snart. Dynan och gardinen var också fina:).

2011-04-13 @ 17:56:23 | http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback