Ny vecka

Ja då var det måndag igen då. Har njutit av det fina vädret i helgen och blev positivt överraskad när jag klev upp i morse och såg att det inte regnar! Får se hur länge det håller i sig...

Sitter och paketerar en bok som jag sålt på Tradera. Vi säljer bort vår gamla kurslitteratur, det har ju blivit en del böcker genom åren. Jag är inne i en "hä bort" period just nu. Vill få bort en massa gammal bråte som varken används eller behövs. Kanske ska ta en titt i källaren igen också, vi slängde iofs ganska mycket därifrån i somras när vi städade men det är mycket kvar som endera kan åka på skroten eller säljas.

Jag hade tänkt gå med Selina på affärn när hon började bli trött men hon lyckades somna innan jag var klar med paketet och handlingslistan så det får vänta till i eftermiddag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback