Helgen

I helgen var mamma, svärmor, syrran och brorsan uppe i Ume. På lördan var vi här allihopa (inkl min andra bror och hans "sambo") och åt middag. Det var riktigt trevligt. Killarna satt och spelade spel medan vi tjejer umgicks. Det roligaste var nog när mamma provade syrrans korsett och kjol...gud vad vi skrattade! Så här fin blev hon.

Jag provade den också. Det var riktigt svårt att andas först men sen vande man sig. Men det är inget jag skulle vilja ha på mig varje dag. Men man får snygg figur i den. :-)

På söndag morgon låg far och dotter så här sött i sängen. Fadern var en smula bakis. ;-P

En riktigt trevlig helg iaf. Nu träffas vi inte förrän till jul...längtar!




Kommentarer
Sofie

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Guuuud va söt mum blev!!!!! :D



Jag undrar jag vad Selina låg och tänkte på där bredvid far sin...

2009-11-16 @ 19:16:27 | http://santasturn.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback