Bryderi

Hmmm...har kommit på att jag nog måste ta och toppa mina klätterväxter lite. Vissa har växt ända upp till gardinstången och börjat slingra sig runt den. Jag kommer ju inte att kunna plantera ut dom än på några veckor (blir nog inte förrän i mitten av juni för dom är mycket frostkänsliga allihopa) så dom kommer ju att växa mig ur huset om dom får fortsätta så här. Ska ta itu med det imorgon.

Imorgon ska jag på föräldragruppsträff igen. Ska bli intressant, sen är det ju kul att komma ut lite också. Idag har jag suttit inne hela dan och inte gjort så mycket, ganska trist faktiskt. Tror jag ska ta en promenad med kameran nån dag och dokumentera hur långt våren har kommit. Kanske kan fixa till ett gulligt kollage och lägga ut här på bloggen.

Nu ska jag äta kvällsmat och gå och lägga mig. Sambon är på fotbollsmatch med sitt korpenlag så han kommer nog inte hem förrän efter 11. Hoppas dom vinner iaf. :-)

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback