Tråkigt...

Jag har nyss ätit en underbar svampomelett till lunch (jag vet...extremt sen lunch) men nu har jag sååååå tråkigt. Finns inget jag känner för att göra. Jag skulle ju i och för sig kunna sätta mig och stirra blint ut i tomma intet ett tag men inte ens det lockar.

Nåja...har bakat ett stort rågbröd iaf...vet inte om det blev bra, får låta sambon utvärdera det till kvällsmaten. En rolig grej är att optikern ringde och sa att jag kan komma på synundersökning på måndag...yay! Ska fixa nya linser + nya glasögon. Jag ser ju inte ett dyft i mina gamla glasögon så nu ska jag slå på stort och skaffa nya. Tänkte att med bebis och så så blir det nog inte ett nytt tillfälle på ett par år, bebisar kostar ju rätt mycket.

Det känns som jag har lagt av med stickningen nu...det måste ju ändras på. Funderar på att sticka ett par bebissockar, jag har ett garn som skulle funka. Egentligen skulle jag sticka sockar till sambon av det men han får offra sig. Kanske kan bli en mössa också och ett par vantar...hrm...kanske ska börja smått och inte planera för mycket...intresset kan ju tryta rätt fort om jag har otur.

Nej en tur ut på YouTube blir det har jag bestämt...kan ju inte ha tråkigt hela dan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback