Ny vecka :-)

Nu har jag gått in i vecka 25 av graviditeten (24+0) och det här händer i magen den här veckan:

Babycenter 24 veckor

Igår kväll sparkade bebisen så mycket att jag var orolig att jag inte skulle kunna somna...men den lugnade ner sig efter ett tag som tur var. Min hudlotion är slut...jag duschade igår men kunde inte smörja in mig...jag trodde jag skulle klia ihjäl mig! Jag måste definitivt skaffa ny lotion...

Idag har jag dammat och städat ur bokhyllorna i vardagsrummet...gud vad mycket damm som har samlats sen jag städade sist. Det faktum att jag inte kommer ihåg när förra städningen skedde är ett tecken på att det nog var länge sen...men nu är det fint och rent iaf. :-D Nu måste jag bara hitta nåt bra ställe att lägga allt som inte ska vara i bokhyllorna, får väl stuva ner det i nån låda som vanligt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback