Böngroddsinfo!

Dags för ännu ett böngroddsinfo...men det börjar kännas lite konstigt att kalla den för böngrodden nu...det är ju faktiskt en bebis...

Idag går jag in i vecka 26 (25+0), bara 15 veckor kvar tills den lill* förhoppningsvis kommer ut. :-)

Babycenter 25 veckor

Jag känner mig redan stor och otymplig...vill egentligen inte tänka på att jag säkert kommer att bli dubbelt så stor innan det är över. Sen har jag fått svårt att sova, det är jättesvårt att komma till ro på kvällen så jag ligger vaken ett bra tag innan jag lyckas somna. Kanske ska börja kliva upp tidigare på mornarna så jag hinner bli ordentligt trött innan kvällen...

Nä, nu ska jag dammsuga, ta ur kattådorna, vattna blommor och packa min weekendväska så allt är färdigt innan vi åker ikväll. Ska nog ta mig en promenad i det vackra vädret också.

Ha en härlig Valborgshelg allihopa!



Kommentarer
Sofie

Tänk på att du helst inte ska ta ur kattlådorna när du är gravid.. Så låt Krister göra det ;) Nu har du ett giltigt skäl till att slippa det :P

2009-04-30 @ 11:47:43
Monita

Mmmm...men han är ju inte hemma så jag måste göra det ändå. Men jag ser till att tvätta mig ordentligt efteråt iaf.

2009-04-30 @ 12:38:44
Evelina

Var inte meningen att skicka ett tomt inlägg... Undrar bara var du fått tag i blomman för dagen. Jag har letat och aldrig hittat. Har den kanske ett annat namn eller så??

2009-04-30 @ 19:22:28 | http://prommis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback