Veckans Fototriss!

Jag missade tyvärr förra veckans fototriss som var på temat "Mjukt". Men nu är jag tillbaka på banan med den här veckans tema som är "Energi". Kolla även in de andra bidragen här!



Eld är ju ren energi för mig...vårens majbrasa är det här. En god soppa ger massor med energi, speciellt den här vegetariska sellerisoppan. Den sovande lilla tösen är min systerdotter och det kan väl vem som helst se att hon laddar upp sig så hon ska kunna busa extra mycket morgonen därpå. :-P



Kommentarer
Famos/Menageriet

Vad det ser härligt ut med Dina bilder!

Varm soppa vid elden och en liten tjeja som håller om sitt gossedjur i sömnen.

Toppen!

Ha en skön helg!

2008-10-11 @ 18:04:07 | http://www.menageriet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback