Nytt år...

...nya utmaningar. Jag hade ju som mål förra året att lära mig sticka sockar...och det har jag ju gjort...tror jag har stickat ca 10 par. :-)
 
I år ska jag banne mig lära mig sticka flerfärgsstickning, dvs sticka mönsterstickning med minst två färger samtidigt. Det känns som en lagom utmaning.
 
Imorgon åker nyårsfrämmat hem och vardagen kommer så sakta återkomma. Förhoppningsvis kommer vi få lägenheten renoverad inom dom närmaste veckorna, vill verkligen få det överstökat nu.
 
Krister börjar jobba på torsdag men Selina är ledig från förskolan fram till tisdag vecka 3. Själv är jag mammaledig fram till sista januari, sen får vi se hur det blir.
 
Nu ska jag sova, har haft flera sena kvällar i rad nu...skärpning!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback