Pågående projekt

Jag har så många idéer just nu och så många stickningar som jag vill börja med. Men jag måste avsluta nåt först.
 

Detta ska bli en mössa till mig. Som synes har jag snart kommit halvvägs.
 
 
Det här ska bli en mössa till Vida, men den ska repas upp och stickas om med en större sticka.
 
 
En scarf till mig...bara 16 varv plus avmaskningen kvar. :-)
 
 
Den här började jag med igår efter att ha repat upp mitt första försök som blev alldeles för liten. Det ska bli ett par vantar. Vi får väl se om jag hinner använda dom nåt den här säsongen eller om dom får vänta till hösten. Men sticka klart dom nu i vår ska jag iaf göra.
 
Jag vill sticka ett par tjocksockar till mig själv men måste vänta tills jag gjort klart någon av dessa först. En kofta stickad uppifrån-och-ner finns också med i planerna samt en kortärmad "kofta" i bomullsgarn. Nåja, jag får beta av det allt eftersom.
 
Filmen vi såg igår var jättebra, rekommenderas! :-)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback