Jaha

Ja, då var det ju så att jag hade tänkt ta kort på det fina garnet jag köpte inne i stan idag så jag kunde visa det här...men jag har glömt det och dagsljuset är ju borta så det får skjutas upp till imorgon.
 
Ja jag var alltså en tur in till stan idag. Jag räknade ut att jag senast åkte in i mitten av januari så det var ju på tiden. Jag var in en sväng på Arbetsförmedlingen och sen var jag på lokaltrafikens reseinfo och bytte mitt gamla busskort mot ett nytt...för dom tycker tydligen att man ska ta sig tid att göra det nu när dom har bytt betalsystem...
 
Nåja, sen kunde jag inte låta bli att besöka Hemflit...bästa garnaffären i stan om ni frågar mig...och ja...jag köpte garn...makens min när han insåg det får mig på nåt sätt att tro att han tycker att jag redan har tillrtäckligt med garn...men kan man någonsin få för mycket garn??? :-)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback