Lat...

Usch, har känt mig så lat idag. Skulle helst bara vilja ligga på soffan men vi har faktiskt lyckats ta oss till stranden en stund. Selina ville inte åka hem även fast hon frös så hon skakade, hon ville bara fortsätta bada. :-) Vi cyklade dit, första cykelturen för Vida...hjälmen passar precis på minsta inställningen.
 
Jag har även stickat färdigt Vidas kofta, den ska bara tvättas och knapparna ska sys i sen kommer jag att visa upp den här på bloggen. :-) Vet inte riktigt vad jag ska sticka nu. På onsdag bär det av neröver (syrran i Mörrum ska gifta sig) och då hade jag tänkt ta med mig en raggsocksstickning, men vill inte börja på den än...funderar på en tröja i bomull åt mig själv...
 
Mamma, Vesa och kusin Gun-Marie var här tisdag till torsdag. Har lite bilder men orkar inte lägga in dom nu...skjuter upp det till imorgon.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback