Vill att nåt ska hända nu!!!

Nu har jag gått två dagar över tiden...men det känns som två veckor. :( Vill hålla i min lilla skrutta nu.

Jag har i alla fall börjat sticka på den enda kvarvarande julklappsstickningen, väntar fortfarande på ett garnnystan och har stickat så långt jag kan nu utan den färgen. Hoppas garnet dyker upp nu i veckan.

Jag har i alla fall satt upp två mål med min stickning i år: att sticka en tröja åt mig själv och att lära mig sticka två sockar på en gång på rundsticka. Garnet till tröjan är beställt och jag ska nog ta och beställa några rundstickor av rätt längd och tjocklek nu till veckan...nåt passande garn att börja med skulle nog också sitta bra.

Idag blir det till att vila och imorgon börjar dottern på dagis igen. Får se hur många dagar hon hinner vara där innan bebisen kommer för sen får hon vara ledig en månad tillsammans med oss. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback