Välkommen till världen lilla Vida

Efter en hiskeligt snabb förlossning (2 timmar och 45 min från start till slut) kom vårt lilla mirakel till världen. Man kan ju tycka att efter att ha stannat 5 dagar över tiden där inne så behövde hon ju inte ha så himla bråttom ut. :O Vet inte vad mer jag kan säga om själva förlossningen förutom att det var skrämmande hur snabbt det gick. Killen som körde taxin såg lite halvt panikslagen ut över att jag satt där bak och flåsade som en tok. ;) Det gjorde betydligt ondare den här gången iaf, men det berodde nog på att det gick så fort, man hann inte vänja sig vid smärtan på samma sätt som förra gången.

"Nykläckt".





En dag gammal och snart dags att åka hem.

 

Mys tillsammans med storasyster.

 

 

Hon ska heta Vida Alice, hon var 50 cm lång när hon föddes och vägde 3500 g.

 

 

Passar på att skicka ett stort tack till brorsan och Daniel som var barnvakter till Selina under förlossningen. :D

 




Kommentarer
Tant Faster

2012-01-14 @ 14:19:01
Tant Faster

Så himla fina bilder och hon är ju bara såå söt! =D

2012-01-14 @ 14:19:46
Pappa Krister

Fasiken vilka fina bilder. Åhhhh man blir skakad och rörd =)

2012-01-14 @ 14:57:14
Gun Nyström

GRATTIS!! ÅÅÅ va fin hon är. Underbara bilder på era två tjejer.Kramar från Gun och Kaj.

2012-01-14 @ 17:12:38
Sandra

Massor av Grattis till er allihop! :)

2012-01-14 @ 22:28:42
Hanna K

Grattis igen, hon är så söt!!

Vilka fina bilder på era tjejer! =)

Mum

Mycket söta flickor och fina bilder. Du fick som du ville....din rackare. Jag längtar tills jag kan komma upp. Vilken stolt storasyster. Krama henne från mig.

2012-01-15 @ 10:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback