40+4

4 dagar över tiden och mina höfter har inte varit nådiga idag. :( Varje gång jag ställer mig upp känns det som om benen ska ramla av...

Tröstar mig med att det iaf "bara" är 10 dagar kvar tills jag är 42 veckor gången och då borde man ju bli igångsatt om bebisen inte kommit innan dess. Jaja...inte mycket man kan göra mer än att gilla läget...ut kommer hon ju såsmåningom.

Jag har stickat klart en av sockorna till henne nu iaf och påbörjat den andra...skönt att ha något att pyssla med på kvällarna.

Nu ska jag lägga mig i badet och njuta av att vara tyngdlös ett tag. :)




Kommentarer
Hanna K

Tro mig, jag vet hur det känns...=( Hoppas att er bebis vill komma ut snart!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback