Tiden går för fort!

Det är ju snart jul!!! Jag har inte riktigt hängt med känner jag, två veckor kvar...
 
Renoveringen av lägenheten kommer förhoppningsvis komma igång den här veckan, annars blir det tight kan jag säga om det ska hinna bli klart innan den 20:e. Jag vill bara få det bortgjort nu så man kan julpynta i alla rum och kanske börja sätta upp lite tavlor på väggarna.
 
Två av tre pågående julklapps-/presentstickningar är klara nu, får se om jag hinner med en fjärde eller om det får räcka med tre. Det finns så mycket jag skulle vilja sticka, men med två småbarn har man inte riktigt den tid man skulle behöva.
 
Nåja, idag blir det iaf en tripp till bibblan för att hämta ut en gratisbok till Selina. Det blir säkert lite pulkåkning också. Igår var vi ute hela familjen och åkte pulka och matta, Selina fick åka pulka med Vida, det gick hur bra som helst. Kul är det iaf att leka i snön. :-)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback