WTF???

Jag började sticka på mina sockar igår, och eftersom jag stickar rätt hårt så började jag med stickor som var en storlek större än vad som var rekommenderat...meeeen...det blev alldeles för löst! Så jag bytte till en storlek mindre och gissa vad? Det blev för LÖST igen! Jag som alltid måste gå upp en till två storlekar på stickorna måste nu helt plötsligt gå NER två storlekar...det är nåt mysko med det här garnet...
 
Stickor 2 mm blir det...blir det för löst den här gången också så får jag helt enkelt minska maskantalet för jag har inga mindre stickor. :-( Känns som att sticka med tandpetare.
 
 



Kommentarer
Mum

Här ska det vara....Du är rolig du.

Svar: Ja visst är jag! :-)
Monita

2012-08-24 @ 12:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback