En solig fredag :)

Då var det snart helg igen då. Idag ska vi iväg på "stora affärn" och handla. Ska även hämta ut datorn...YAY! Hoppas bara att routern också kommer idag så man kan fixa internet på den nya datorn på en gång, annars blir det till att vänta till på måndag.

Imorgon ska vi ha spelkväll med vår spelförening Troll i Skäggskogen...men jag ska inte spela utan laga mat och ta hand om barnen och kanske sticka lite. Jag har stickat färdigt Antons socka och kommit halvvägs på Ilias, sen är det bara Henkes kvar. Det kommer nog inte vara några problem med att hinna för jag har ända till nästa fredag på mig.

Nästa lördag åker vi ner till mamma i Bollsta och sen på söndagen åker vi vidare ner till syrran i Mörrum. Längtar! Vi ska vara borta till 1 maj och vi kommer även att hälsa på min kusin i Lund och fira valborg hemma hos mamma.

Nu ska jag passa på att sticka lite medan Vida sover.

Ha en härlig fredag!




Kommentarer
Mum

Fast vi åker på måndag, har jag glömt att säga det? Jag kanske bara har pratat med Sofie om det. Så det räcker om ni kommer på söndag. Jag hade tänkt prata med dig i veckan som gått men det har inte blivit. Kramar till er alla

2012-04-15 @ 08:22:53
Sofie

Längtar!!!!!!

2012-04-16 @ 12:15:16 | http://www.santasturn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback