Trött...

Idag har Selina och jag bakat äppelkaka...den blev jättegod! En bonus var att det luktade kanel i hela lägenheten flera timmar efteråt. :-)

Tvätten är strax färdig...det blev åtta tvättar totalt men det är skönt att få bort allt. Imorgon ska jag packa väskan så den är färdig, jag vill inte behöva springa och packa samma morgon som vi ska åka. (För er som inte hänger med så ska Selina och jag till Bollsta och hälsa på mamma över helgen.)

Imorgon klockan tre ska vi till barnmorskan. Jag ska nog ta och väga mig då...har inte vägt mig sen i juni så det ska bli kul att se hur mycket jag har gått upp...känns inte som om det är så mycket.

Nu blir det tv:n ett tag innan sängen kallar. :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback