Fortfarande trött...

Gick som en zombie på affärn i morse...så grymt trött. Ikväll får jag lata mig iaf. :-)

Snart är det dags att hämta dottern på dagis. Hon tyckte det var jättekul att få gå dit igen...hann nästan inte säga hejdå till mig för hon var så ivrig.

Nu när hon kommer hem ska vi plocka tomater och bygga med klossar. Sen ska jag diska, hon brukar ju gilla att hjälpa till med det också.

Imorgon ska jag jobba 9-16 så Krister får hämta Selina på dagis när han slutar. Sen ska jag till tandläkaren kl. 18, hoppas allt ser bra ut så det inte blir så dyrt!

Kanske också ska skriva att vi kom hem från Bollsta igår. Vi har haft det jättetrevligt, gått i skogen i flera timmar varje dag. Selina är helt grym på att gå i skogen, hon bara pinnar på helt utan gnäll...jag är jätteimponerad av henne. :-D Vi hann med en snabbis in på farmors jobb (Erikshjälpen i Kramfors) också och hon och Selina gick direkt till leksakerna där Selina fick välja vad hon ville ha. :-) Massor av kramar hade hon till sin farmor också. :-D

Nu ska jag trampa iväg till dagis!




Kommentarer
farmor

Tack för besöket på jobbet. Nästa gång får det bli lite längre så vi hinner kolla alla saker o köpa lite till...ler. Ha det bra o hälsa alla. Pussar o kramar till Selina, ja, ni får oxå va med på ett hörn.

2011-09-14 @ 17:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback