Månadens tråk

Ja då var räkningarna betalda...inte det roligaste att spendera förmiddagen med att göra, men nödvändigt. Kul iaf när man får mer över än man trodde. :-)

Den här månaden vill jag investera i en slagborrmaskin så jag kan hänga upp helfigursspegeln som jag också vill köpa, hur drygt är det inte med betongväggar då??? Jaja, det är väl iaf en investering för framtiden då man säkert kommer att behöva borra mera nångång. Tror jag ska tjata mig till att besöka MIO i helgen, nu när vi faktiskt har tillgång till bil och en som kan köra den också. :-D Jag såg en snygg spegel där för nån månad sen så vi kan ju hålla tummarna för att den finns kvar.

Nu ska jag dra iväg och hämta dottern och när vi kommer hem ska vi baka råglimpor. :-)




Kommentarer
Mikaela

Ja räkningar är ingen höjdare alls :P haha! Men alltid skönt då dom är bortgjorda iaf :)

2011-10-27 @ 13:15:44 | http://mikkanhellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback