Zzzzzzzzzz...

Känner mig så trött och hängig idag.  Jag tar ju järntabletter nu iaf så förhoppningsvis ger väl tröttheten med sig snart...men det kan ju ta en vecka eller så... :( Jag kom på mig själv med att gå med tom blick som en zombie på affärn...folk tittade lite konstigt på mig.

Jag har bara hunnit med att handla idag och snart är det dags att hämta Selina på dagis...vart tog morgonen vägen??? Måste ju hinna städa lite också...men får ta det i eftermiddag. Hoppas inte Selina är på bråkhumör idag för jag har verkligen NOLL tålamod just nu...stackars barn...

I kväll kommer mamma iaf så då kanske jag blir lite piggare. :)

Imorgon blir det väl lite shopping antar jag...får hoppas att jag får sova ordentligt i natt så jag inte somnar på affärerna. :P

Idag går jag förresten in i vecka 34 av graviditeten (33+0)...bara 7 veckor kvar nu. Längtar grymt mycket efter den lilla knodden!

Nä nu ska jag hämta Selina. Ha en härlig fredag allihopa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback