Veckans planer

Imorgon ska jag till MVC på rutinkontroll, ska bli intressant att se hur mitt järnvärde ser ut, börjar fundera på om det är lågt för jag är ju trött hela tiden, men jag vill verkligen inte ta järntabletter! Så håll tummarna för att det ser bra ut.

På fredag kommer mamma och lillasyster hit...yay! Jag älskar när folk kommer och hälsar på, det är så skönt med ett avbrott i vardagen. :-)

Annars har jag inga andra direkta planer...förutom att fortsätta sticka på julklappar. Jag är klar med en och har påbörjat en...tror jag ska påbörja en till idag så jag har nåt att växla mellan. Det kanske kommer lite teasers sen i form av bilder.

Det känns som om den här julen kommer att gå i det hemmagjordas tecken när det gäller julklappar för jag känner mig inte så sugen på att shoppa. Kanske ska dra med mamma till Hemflit i helgen och titta på lite garn? :-D

Nåja...nu ska jag kolla Facebook och sen ska jag sätta mig och sticka lite.

Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback