Vad göra?

Skulle behöva diska, dammsuga och damma...men jag orkar inte! Det jag vill göra är att sticka...men jag orkar inte göra det heller. Känner mig alldeles mosig i huvvet och kan inte koncentrera mig. Sova en vecka kanske?

MVC kl. 14 idag. La in en påminnelse på mobilen så jag inte glömmer bort det, risken finns ju när man mår så här.

Nu är det dags för lunch, får se om lite mat kan pigga upp mig. Sen ska jag hämta Selina på dagis. På tal om den lilla odågan så har hon verkligen kommit in i två års-trotsen nu, man får bråka med henne om allt. Säger jag en sak så är hennes automatiska svar att göra precis tvärtom. Suck...precis vad jag behövde...NOT!




Kommentarer
Sofie

Vet precis hur det känns att ha en i trotsåldern. Testa med omvänd psykologi. Vill du att hon ska göra nått så säg att hon inte får göra det. Vill hon inte tvätta händerna så säga att hon inte får göra det. Du ska se att hon helt plötsligt vill göra det :-)

2011-11-16 @ 12:41:55 | http://www.santasturn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback