Trött!

Selina vaknade precis innan väckarn ringde imorse...men jag är sååååå trött ändå! Inte ens en mugg O'boy kunde pigga upp mig. Nåja...vaken är man ju iaf och dottern borta på dagis.

Jag har verkligen blivit på stickhumör nu. Håller för tillfället på med det här julklappsprojektet.


Vad det ska bli och slutresultatet får ni vänta till jul för att se. :-)

Igår jobbade jag fyra timmar. Det var fint och soligt när jag cyklade till jobbet, sen när jag skulle hem var det tjock dimma och regnstänk i luften...brrrrr. Tur att det inte spöregnade iaf.

Selina lyckades dra bort min vigselring igår...vi vet att den måste finnas någonstans i vardagsrummet men det är stört omöjligt att hitta den. Får se om det rasslar till dammsugarn nåt idag...då vet jag ju vad det är iaf. Tänk att saker kan försvinna så ordentligt trots att man vet att dom omöjligt kan vara någon annanstans. *suck*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback