MVC

Allt såg bra ut iaf...förutom mitt järnvärde som hade gått ner från 128 till 107(!)...så det blir till att knapra järntabletter. Nåja...förhoppningsvis blir jag piggare när järnvärdet blir bättre så det är ju nåt att se fram emot iaf.

Bebisen ligger med huvudet nedåt men är inte fixerad än. Det betyder väl att jag kan se fram emot ännu fler sparkar mot revbenen framöver. :P

Imorgon ska jag städa...men maken var så snäll att han tog på sig att dammsuga iaf, så det slipper jag. :-D Han är bra min karl.

Maken badar barnet just nu och sen ska vi äta kvällsmat. Det är jag som lägger ikväll så efter hon har somnat ska jag belöna mig med en stor skål med chokladpudding med hallon. *mums*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback