Klappar på hjärnan...

Känns som det enda jag tänker på nuförtiden är vad jag ska ge folk i julklapp. Har någorlunda koll på vissa, men sen finns det ju dom där som man aldrig vet vad man ska köpa till...suck...får väl tugga vidare på den nöten.

I helgen var mamma här. Selina tyckte det var jättekul att träffa "mollor" igen. ;) På lördagen kom även brorsan med "sambo", syrran och syrrans kompis hit på middag. Det var riktigt trevligt. :) Det är bara synd att helgen är så kort.

Idag har jag handlat, roat dottern och stickat lite. Just nu håller vi på att tvätta...snart dags att gå ner i tvättstugan igen. Maken lägger dottern så det faller väl på mig att göra det.

Funderar på att åka in till stan någon dag och köpa garn...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback