Tråkigt!

Det är helmulet ute med lite regn då och då, trist...

Förkylningen håller i sig med hosta och halsont, ingen feber dock så det är ju något att glädja sig åt iaf. Mår lite bättre för var dag.

I måndags skickade jag iväg inbjudningarna till bröllopet och har redan får svar från några. Ska bli kul att se hur många som kan komma. Det blev 22 inbjudna totalt och det är bara den närmaste familjen(!). Det blir så när båda har många syskon. :)

Jag borde dammsuga men har ingen lust...får se om det blir av i eftermiddag istället.

Nu blir det långhelg iaf, Krister har tagit ledigt på fredag så vi får 5 härliga dagar tillsammans hela familjen. :D




Kommentarer
Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-06-01 @ 10:59:57 | http://nojesportalen.blogg.se/
Hanna K

Stort grattis, har missat att ni ska gifta er!!

Krya på dig!

benke

När du har dammsugaren igång, kan du väl komma hit ochså.

2011-06-01 @ 16:20:08
benke

Du kör fortfarande med taskig text. Man måste ju ha starr glasögon för å läsa dom. Du lovade ju att ändra dom , så vi gamlingar kan hänga med.

2011-06-01 @ 16:23:47
benke

Ingen kommentar Till LÖFTET, Man får ju gissa va de Står för bokstäver,Men du tänker väl en blind höna hittar väl också lite mat.Kommemtar tack.



2011-06-01 @ 18:54:52
benke

Tror jag LYckades för tredje gången. Måste köpa en LOTT.

2011-06-01 @ 18:58:15
Monita

Jadu Benke, som jag sagt tidigare så rår jag inte för att man måste skriva in konstiga bokstäver för att kunna kommentera, det är själva bloggprogrammet som gör det automatiskt för att förhindra SPAM. Jag kan inte ändra något så du får tyvärr stå ut med "starrglasögonen". :)

2011-06-02 @ 18:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback