Nr 2 på G

Selina ska få ett litet syskon! 5 januari är det tänkt att pyret ska komma. Det betyder att jag är 10 veckor gången idag, en fjärdedel avverkad. :-D Är såååå lycklig!

Jag har haft ett par jobbiga veckor med illamående mest hela dagarna men nu har det gett med sig och jag mår knappt illa alls. Jag är inte lika trött heller.

Selina förstår inte så mycket av vårt pladder om att hon ska få ett syskon, men det kanske ändrar sig när magen börjar växa. Åh vad jag längtar efter bebismagen, jag älskade att vara "tjock" förra gången. :-P

Nu ska jag äta lunch ute på balkongen innan solen hinner dit och det blir olidligt varmt där ute.




Kommentarer
farmor

Grattis ännu en gång. Tänk att jag ska bli farmor...igen. Spännande o kul. Selina lär nog märka att nått är på gång när du får mage, va hon ska undra. Hälsa med dig o många pussar o kramar till er alla.

2011-06-11 @ 13:30:45
Sofie

Fan vad kul detta är :) Lugn du hon kommer att börja fundera när det är en massa "knölar" på magen som rör sig ;)

2011-06-11 @ 21:03:20 | http://www.santasturn.se
Hanna K

Stort grattis!! Härligt!

Larissa

Stort grattis till nr. 2 och till bröllopet :)

2011-07-03 @ 21:51:16 | http://sizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback