Känner mig så naken...

...utan min förlovningsring. :-( Vi har ju lämnat in våra ringar för putsning och gravering, ska lägga till bröllopsdatumet. Vi får inte tillbaka dom förrän den 8/7, saknar min ring!

Just nu har jag lagt saltsill i blöt för att vattna ur den. Jag brukar alltid använda vanlig inläggningssill till mina inläggningar men den var helt slutsåld på Coop så jag fick ta saltsill istället. Lite mer jobb men säkert lika gott. Jag tänkte göra en citronsill och en glasmästarsill till midsommar.

Vi hoppas på fint väder på fredag så vi kan åka på Gammlia och fira. Vi har tänkt åka dit i flera år men vädret har alltid satt stopp för det...så nu vill vi ha varmt och soligt och INGET REGN!!! :)

Nu är det snart dags att hämta Selina på dagis, imorgon är sista dan där för henne, sen får hon sommarlov i 6 veckor. Krister går på semester nästa fredag, det ska bli så kul att vara hemma hela familjen i några veckor. Sen jobbar ju jag dom två sista veckorna i juli, men det är ju bra att Krister får vara hemma med Selina ensam han också. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback