Söndag

Ja då var helgen snart slut. Idag har jag hunnit avsluta två av fyra julklappar som ska ner till syrran i Mörrum. Dom två andra gör jag färdiga imorgon kväll så kan jag skicka dom på tisdag när jag ändå ska på affärn.

Selina och jag var ute med pulkan idag...hon tyckte det var lite tråkigt att alla lekparker ligger under snön nu.

Imorgon ska jag jobba två timmar (haha...jättejobbigt!), på onsdag ska jag till frissan och på torsdag ska vi förhoppningsvis till barnmorskan...det fanns en risk att tiden vi fått inte skulle passa så vi får se om hon ringer och ger oss en ny tid eller om vi får komma då.

Annars står stickning på schemat den här veckan oxå. Tänkte jag skulle göra lillasyrrans och lillebrorsans (dom yngsta) julklappar. Hinner jag klart dom nu i veckan så har jag bara en enda kvar att fixa under julveckan. Känns som om jag har hållit mitt schema rätt bra i år. :)

Nej nu ska jag lägga upp maskorna till syrrans julklapp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback