Lite allt möjligt...

Har inte haft ro i kroppen att sätta mig ner och lägga ut lite julklappsbilder och annat från julen, får se om jag tar itu med det nu i helgen.

Idag var jag till barnmorskan och allt såg bra ut. Imorgon går jag in i sista graviditetsveckan...det kan verkligen ske när som helst nu! :O Vad tror ni? Blir det bebis innan eller efter nyår? Får jag välja så blir det efter...det är nog roligare att vara född tidigt på året än sent tror jag.

I eftermiddag kommer våra obligatoriska nyårsgäster, det känns skönt att veta att vi har folk hemma om förlossningen skulle starta, vi har det ju lite tunnt med barnvakt åt Selina annars eftersom broder jobbar hela nyår.

Nu ska jag dammsuga så dammråttorna inte skrämmer livet ur våra gäster. :P

Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback