Jobbig natt...

Hade så ont i sidan i natt så jag knappt kunde sova. Till råga på allt så kom dottern in till våran säng mitt i natten och då blev det totalt ohållbart för mig att sova där, så jag gick och la mig i hennes säng med en kudde mellan knäna (för det hjälpte faktiskt) och lyckades somna. Har ingen aning varför jag hade så ont, kanske ligamenten på ena sidan som fått sig en törn eller så låg bebisen konstigt till???

I eftermiddag ska vi till barnmorskan och kolla till bebisen. Imorgon går jag in i vecka 38 (37+0) och räknas som fullgången...tro när bebisen tänker titta ut? Krister har satsat på 2 januari och det skulle ju vara trevligt om det blev så, så jag hoppas att han får rätt. Själv har jag ingen aning, men det känns som om det skulle kunna ske i princip när som helst.

Igår stickade jag färdigt julklapp nr. 8, bara två kvar nu och den ena ska jag börja på idag. Den sista måste vänta tills jag får hem resten av garnet som jag har beställt, men det borde komma senast i början på nästa vecka så jag borde lugnt hinna innan julafton...håller tummarna för det iaf.

Idag blir det lite julklappsinslagning, stickning och vila...tänker bara ta det lugnt för jag känner mig ganska spak efter nattens oroliga sömn.

Ha en härlig torsdag allihopa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback